dinsdag 6 mei 2014

Introductie

Introductie (test)weblog.

Nadat ik eerder een website heb gebouwd voor mijn natuurfoto's, nu een weblog gestart.
Voorlopig als testversie.

Wat ik wil laten weten en laten zien, zijn verslagen van mijn fotoreisjes. Het zullen dus voornamelijk natuurfoto's zijn met een kort verslag over de omstandigheden waar ik de foto's heb genomen.
De plaatsen waar ik veelal fotografeer zijn de Yerseke Moer (zo'n 10 km van huis vandaan) en diverse andere plaatsen in Zeeland.
Camera op rijstzak
Meestal fotografeer ik vanuit de auto met mijn toestel op een rijstzak die op het portier ligt. Als het mogelijk is, probeer ik liggend te fotograferen omdat vanuit een liggende positie het onderwerp beter tot zijn recht komt.
Mijn toestel is een Canon 7D met een 500mm F/4.0 lens incl. 1.4 converter. De lens is gestabiliseerd, maar dan nog is de rijstzak een prima hulpmiddel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten